Merhaba arkadaşlar bugünkü konumuz serimler ve fotoğraflar. öncelikle aranızda bu konuyla ilgilenenler var mı bunu bilmek isterim. Ben eskiden çok meraklıydım fotoğraf çekmeye hatta bir gün anneme ben fotoğrafçı olucam bile demiştim tabi o da fotoğraf çek ama hobi olarak mesleğini daha düzgün seç demişti. biraz hevesim kırılmadı değil çünkü planımı yapmıştım doğa fotoğrafçısı olup aylarca belki de yıllarca tek bir kare çekebilmek için doğada kamp yapıp o fotoğrafları çekmek istemiştim hatta o zamanlar bir fotoğrafçının ölüm anında çektiği bir fotoğrafı görüp evet bende böyle işime bağlı olup son nefesime kadar fotoğraf çekicem demiştim hatta ölümüm bile öyle olmasını istemiştim sıradan bir ölüm anı bana göre değil çünkü. Sonuca bakarsak ben o hayal kırıklığıyla resim çekmeyi bıraktım o zaman bu zamandır kendimi belki 2 elin parmakları kadar çekmişimdir. zorla çekilen fotoğraflarımda oldu. O yüzden çocuklarınızın size bir hevesle dediği şeyleri kestirip atmayın. ben fotoğraf çekilmediğimden ve çekmediğimden çok zorbalık gördüm ve bazı anılarımı benden başkası bilemez kıvama geldim çünkü onlara göre kanıtım yok çünkü fotoğrafını çekmedim. Benim resimede ilgim var hatta öğretmenime gösterdiğimde 4 resmimi sergide yayınladı ama ben tanıtamadım resimlerimi çünkü aynı gün korom solom ve tiyatrom vardı yetiştim ama benim resimlerimle başka çocuk fotoğraf çekilmişti o sergiye de şehrin belediye başkanı vali filan vardı şehir elektronik gazetesinde çıkacaktı o zamanlar bu çok gururlandırıcı gelmişti ama başkası üstüne konunca sonradan benim desem de hiç bir şey değişmedi o günden beri kimsenin sergisinde yayınlamadım kendim yaptım evde bir valizim var ona koydum yada sevdiğim insanlara hediye ettim hala çizerim ama dediğim gibi yaparım lise bitene kadar farklı renk ve profosyenel kalemlerle bile yaptım ama şuan sadece kara kalem yapıyorum çünkü daha uygun yapımı eee türkiye de yaşıyorum zenginde değilim boyalar çok pahalıydı artık daha pahalı o yüzden kara kalem en iyisi. Sizce resim ve fotoğraftaki fark ne. Bence gerçeklik fotoğrafta görünenden başka yorumu fotoğrafa bakarak yapamazsın ama resimde tamamiyle sana bağlı bir çok yorum vardır. resimin tekniğinden boyanma şekline küçük resme ve resmin bütününe bakarak bile onlarca anlam çıkarılır. Her kesin yorumu da doğrudur. Benim için bir terapi şekli sizin için ne peki. bunu bilmek isterim yorumlara cevap olarak yazın lütfen bende sizle birlikte yorumlarda devamını getiririm. Bıy bıy.
Yorumlar
Yorum Gönder