Merhabalar bugün ki konumuz kitaplar ve bu yayında bir blog yazarı da benle birlikte yazacak önce kendini tanıtsın bence. Merhaba öncelikle size kendini mi tanıyayım adım soyadım Gülnur KAÇALİN. Üniversite öğrencisiyim Finans-Bankacılık ve Sigortacılık bölümü okuyorum. 21 yaşında sizler gibi sıradan birisiyim. Kitapları çok seven lafın deyimiyle kitap kurdu birisiyim Yaşıma rağmen okudum kitap sayısı fazladır. Kitaplara olan merakım ortaokul yıllarında başlar. Yanımdan ayırmadım tek şey kitaplarımdır. Nereye gidersem gideyim en azından bir tane de olsa bir kitap bulundururum. Bazen insan gerçek Dünyadan soyutlanıp kendi dünyasına çekilmek ister. Ve ben bunu kitaplarla başarırım. Kendimden anlatacağım bu kadar. Kısa ve öz. Burada sizlere kitapların aslında hayatımızda ki önemi hakkında bahsetmek istiyorum. Kitaplar bence yeni bir Dünya keşfetmek gibi bir şeydir. Okudukça kendinizi geliştirir. Aynı zamanda da eğlenirsiniz. Bilgi alışverişi de sağlarsınız. Tarihimizi hayatımızı öğren...