Merhaba bugün sizlere konu olarak sizi konu aldım. Sonuçta sizin ile konuşmak amacıyla kurulmuş bir blog bazen tek istenilen şey sizin merak edilmesidir. Buda hep kendinden bahsediyor ya diyeceksiniz ama aslında ben sadece sizin gibi olaylar anılar benimde başıma geldi yalnız değilsin demenin bir türünü kullanıyorum ve o sihirli kelimeyi kullanıyorum. Size kendimden örnek veriyim; bugün yaklaşık 25 telefon araması aldım şuan öğleden sonra 6:51 ve sadece 2 si beni sormak için aramaydı biri kardeşimin marketten bir şey ister misin? Diye araması diğeri de biraz özel bir konuşmaydı içeriğinden bahsetmek belki başka yayında olabilir ama şunu diyebilirim arayan kişi hayatın karşıma çıkardığı en büyük hediye. Tamam konumuza geri dönelim yoksa tanışmamızdan şimdiye kadar olan tüm anılarımızı okumak zorunda kalacaksınız. sonuç olarak çevremizdeki en yakın ailemden dediğimiz insanlar bile kendi çıkarları için arıyorsa bu cümleyi özlediniz demektir. Farkında olmadan unutulan bir cümle gibi görülüyor bazıları da yeni tanışırken muhabbet sarıyorsa söylediği bir cümle. Benim ise en son bu cümleyi diyenle karşılaşsam ne tepki vereceğimi bilemediğim tek kişiyi hatırlatıyor bana. Emin olun ki siz istemediğiniz sürece bu soruyu ben tarafından benim yaşadığım anılarla dolu olaya benzetmem gerçi isteseniz de yapamam. Bunun nasıl etkilediğini biliyorum. size tavsiyem burada yorum olarak yada bana özelden yazamayanlar. Bir kağıda yazın gemi yapıp bir denize dereye göle yada okyanusa bırakın yada uzak bir yere gidip ama yüksek bir yere kağıda yazıp uçak yapıp fırlatın yada yazın ve yakın yanmasını izleyin bide şey var bence gayet yanıltıcı o yüzden her yerde yapabilirsiniz bir dilek feneri alıp dilek feneriniz kalınsa üstüne değilse hafif bir kağıda içini dök yak ve uçur gören çoğu insan dileğini yazmış uçuruyor zannetsin kimse kendinden bahsedip o düşen dilek fenerinin seni tanıttığını bilmesin bakışınız sizi yaşatsın elbet biri bu ne yazmış buraya diye bakar ve biri seni istemeden yakından tanıyacak bu sizi rahatlatır hepsi denendi ve onaylandı. Bir de sizi tanımak isteyene hemen kendinizin en güzel yanlarınızdan bahsetmeyin tabi burada bahsede bilirsin ama başkalarına hemen bahsetme bırak o uğraşsın seni tanımak için. Kıymetin olsun onda. Yorumlarda kendinden bahsetmeyi unutma kendine hak ettiğin değeri ver benden bu kadar güle güle=/
merhabalar bugün size nasılsın demek istiyorum ama samimi bir nasılsın diyorum gerçeklerini okumak okuduğum an sadece sana cevap yazmak istiyorum umurumdasın demenin başka bir yolu bu gibi geliyor bana. aslında bakarsanız çok saçma bir soru çünkü o kişi karşındaysa onun nasıl olduğunu görüyorsun direk sor sana " seni bu kadar mutlu eden şey ne" yada " seni üzen şey ne" gibi o anki ruh halini görüyor sonuçta ona göre bir soru sor sana . mesela ben bana nasılsın diyen kişi karşımdaysa nasılsam onun tersini derim çünkü dalga mı geçiyorlar ya görmüyor musunuz. ha o kişi bir yazışmada yada normal telefon görüşmesinde ise tamam çok mantıklı çünkü insanlar bazen nasıl olduğunu sesi yada yazdıklarında gösteremez birinin sorması lazımdır. bilmek isteyen için ben karmaşığım neden yada nasıl oldum bilmeden "ne yapacağım, ne karar vericem, verdiğim kararda ilerlerken yakınlarımdan aldığım tepkilerle afalladığım, kendimi ve hayatımı bilmem kaçıncı sorgulamamdayım, benim ga...
Yorumlar
Yorum Gönder