Merhabalar bugün ki konumuz kitaplar ve bu yayında bir blog yazarı da benle birlikte yazacak önce kendini tanıtsın bence.
Merhaba öncelikle size kendini mi tanıyayım adım soyadım Gülnur KAÇALİN. Üniversite öğrencisiyim Finans-Bankacılık ve Sigortacılık bölümü okuyorum. 21 yaşında sizler gibi sıradan birisiyim. Kitapları çok seven lafın deyimiyle kitap kurdu birisiyim Yaşıma rağmen okudum kitap sayısı fazladır. Kitaplara olan merakım ortaokul yıllarında başlar. Yanımdan ayırmadım tek şey kitaplarımdır. Nereye gidersem gideyim en azından bir tane de olsa bir kitap bulundururum. Bazen insan gerçek Dünyadan soyutlanıp kendi dünyasına çekilmek ister. Ve ben bunu kitaplarla başarırım. Kendimden anlatacağım bu kadar. Kısa ve öz. Burada sizlere kitapların aslında hayatımızda ki önemi hakkında bahsetmek istiyorum. Kitaplar bence yeni bir Dünya keşfetmek gibi bir şeydir. Okudukça kendinizi geliştirir. Aynı zamanda da eğlenirsiniz. Bilgi alışverişi de sağlarsınız. Tarihimizi hayatımızı öğrenirsiniz. Gördüğünüz gibi kitaplar aslında hayatımızda çok yer kaplar. Maalesef ki günümüz gençlerin kitaplara olan merakı gittikçe azalmaktadır. Buna ne kadar üzülsem de bunun aslında bizim elimizde olduğunu bilmek gerek. Kitapların yerini alan teknolojiler doğru kullanıldığında aynı kitaplar gibi faydalı olur. Ama maalesef ki bu pek mümkün olmuyor. Teknoloji ve kitaplarla kendi geliştirmek yerine, teknolojinin yanlış kullanımıyla kendimizi köreltiyoruz.
Evet yazarımıza kendini tanıt dedik direk konuya girdi ama yapacak bir şey yok bende konuya gireyim o zaman. Kitaplar zaman yolculuğunda hiç eskimeyen bir yapıt güzel bir içerik var ise asırlar geçse de eskimeyen bilgilerle dolu olur. Sizce kitap nedir neyi içerir. İçerik olarak aynı bu site gibi her şey olabiliyor. Ben çok okurum galiba çok düşünmemde bu yüzden. Siz okur musunuz okuyorsanız ne okuyorsunuz bana da biraz kitap önerin lütfen. evet gelelim bir ben klasiğine yazarcığım sen ne tür kitap okursun bize de öner üç beş tane.
Genel anlamıyla bütün kitapları severim, okuduğum türler ise fantastik, bilim kurgu, yabancı roman ve yerli roman, polisiye, tarih kitaplarıdır. Önerebileceğim kitaplar ise şunlardır. Olasılıksız, Kafes, Fi, Vadideki Zambak, Suç ve Ceza. Aslında yazmak istediğim çok kitap var ama hiçbirini ayırt edemem. Hepsini severek okuduğum kitaplardır.
Aralarından sadece suç ve cezayı bide vadideki zambağı okudum. Neyse çok tutmayayım yazarımızı çünkü yarın onunda benimde sınavımız var biraz tekrar yapalım ben sonra yorumlarda konuşmamıza devam ederim bıy bıy deyip konuk yazarımıza devrediyorum.
Sayfanda yaptığın bu söyleşide beni de bulundurduğun için teşekkür ederim bir nebzede olsa yazdıklarımla başka insanların düşüncelerini değiştirdiysem veya olumlu yönde etkilediysem ne mutlu bana. Sözü fazla uzatmayacağım. Burda bulunmak çok güzeldi sağlıcakla kalın.
Yorumlar
Yorum Gönder