Ana içeriğe atla

NASILSIN?

 merhabalar bugün size nasılsın demek istiyorum ama samimi bir nasılsın diyorum gerçeklerini okumak okuduğum an sadece sana cevap yazmak istiyorum umurumdasın demenin başka bir yolu bu gibi geliyor bana.

aslında bakarsanız çok saçma bir soru çünkü o kişi karşındaysa onun nasıl olduğunu görüyorsun direk sor sana " seni bu kadar mutlu eden şey ne" yada " seni üzen şey ne" gibi o anki ruh halini görüyor sonuçta ona göre bir soru sor sana . mesela ben bana nasılsın diyen kişi karşımdaysa nasılsam onun tersini derim çünkü dalga mı geçiyorlar ya görmüyor musunuz. ha o kişi bir yazışmada yada normal telefon görüşmesinde ise tamam çok mantıklı çünkü insanlar bazen nasıl olduğunu sesi yada yazdıklarında gösteremez birinin sorması lazımdır. bilmek isteyen için ben karmaşığım neden yada nasıl oldum bilmeden "ne yapacağım, ne karar vericem, verdiğim kararda ilerlerken yakınlarımdan aldığım tepkilerle afalladığım, kendimi ve hayatımı bilmem kaçıncı sorgulamamdayım, benim galiba birazda duygularımda köreldi  aslında yoruldum kendimden değil de benim olmayan sorumlulukları yüklenmekten, mutlu yada mutsuz değilim gerçi ne olduğumu da bilmiyorum. bu akşam benden bahsetmek yeter ben sizi merak ediyorum nasılsın ya bak gerçekten merak ediyorum ama sahte bir iyiyim yazmayın lütfen hadi bak bekliyorum yazana kadar bıy bıy.


Nasılsın sorusundan sonra verdiğiniz iyiyim cevabının ardına gizlediğiniz başka anlamlar da oluyor mu? - KizlarSoruyor




Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

KİTAPLAR

Merhabalar bugün ki konumuz kitaplar ve bu yayında bir blog yazarı da benle birlikte yazacak önce kendini tanıtsın bence.  Merhaba öncelikle size kendini mi tanıyayım adım soyadım Gülnur KAÇALİN. Üniversite öğrencisiyim Finans-Bankacılık ve Sigortacılık bölümü okuyorum. 21 yaşında sizler gibi sıradan birisiyim. Kitapları çok seven lafın deyimiyle kitap kurdu birisiyim Yaşıma rağmen okudum kitap sayısı fazladır. Kitaplara olan merakım ortaokul yıllarında başlar. Yanımdan ayırmadım tek şey kitaplarımdır. Nereye gidersem gideyim en azından bir tane de olsa bir kitap bulundururum. Bazen insan gerçek Dünyadan soyutlanıp kendi dünyasına çekilmek ister. Ve ben bunu kitaplarla başarırım. Kendimden anlatacağım bu kadar. Kısa ve öz. Burada sizlere kitapların aslında hayatımızda ki önemi hakkında bahsetmek istiyorum. Kitaplar bence yeni bir Dünya keşfetmek gibi bir şeydir. Okudukça kendinizi geliştirir. Aynı zamanda da eğlenirsiniz. Bilgi alışverişi de sağlarsınız. Tarihimizi hayatımızı öğren...

BEYAZ GÖMLEK

 Merhabalar bugün ki konumuz beyaz gömlek. Şimdi böyle bir başlıkta ne biliyim biraz açık uçlu soru gibi beyaz gömleğin nesini anlatacak diyebilirsiniz. Ben beyaz gömleğin toplumun koyduğu konumdan bahsedicem tabi ki size göre olan konumlarını da yorum olarak yazmanızı isterim am lütfen gömlek işte neyini büyütüyoruz gibi yorumlar yapmazsanız sevinirim. Bu konuyu geçen perşembe bu dönem ki son dersimde öğretmenimin üzerinde görüp istemeden beyaz gömleğin ne gibi kullanım alanları olduğunu düşündüm ve direk bir kağıt parçasına beyaz gömlek diye not aldım. Ben beyaz gömleği genelde özel bir gün olmasını istediğim günler giyerim tabi her özel olmasını istediğim günde değil de yada beyaz giyinmem gereken yerlerde filan giyerim mesela ilk koro ve solo gösterimde beyaz gömlek siyah pantolon yada siyah kalem etek giymemi zorunlu tutmuşlardı. Ebru sanatını ilk öğrenmeye gittiğimde de beyaz gömlekli bir kombin yapmıştım. gelelim toplumdaki yerine  beyaz gömleği hemen hemen her resmi bi...