merhabalar bugün size nasılsın demek istiyorum ama samimi bir nasılsın diyorum gerçeklerini okumak okuduğum an sadece sana cevap yazmak istiyorum umurumdasın demenin başka bir yolu bu gibi geliyor bana.
aslında bakarsanız çok saçma bir soru çünkü o kişi karşındaysa onun nasıl olduğunu görüyorsun direk sor sana " seni bu kadar mutlu eden şey ne" yada " seni üzen şey ne" gibi o anki ruh halini görüyor sonuçta ona göre bir soru sor sana . mesela ben bana nasılsın diyen kişi karşımdaysa nasılsam onun tersini derim çünkü dalga mı geçiyorlar ya görmüyor musunuz. ha o kişi bir yazışmada yada normal telefon görüşmesinde ise tamam çok mantıklı çünkü insanlar bazen nasıl olduğunu sesi yada yazdıklarında gösteremez birinin sorması lazımdır. bilmek isteyen için ben karmaşığım neden yada nasıl oldum bilmeden "ne yapacağım, ne karar vericem, verdiğim kararda ilerlerken yakınlarımdan aldığım tepkilerle afalladığım, kendimi ve hayatımı bilmem kaçıncı sorgulamamdayım, benim galiba birazda duygularımda köreldi aslında yoruldum kendimden değil de benim olmayan sorumlulukları yüklenmekten, mutlu yada mutsuz değilim gerçi ne olduğumu da bilmiyorum. bu akşam benden bahsetmek yeter ben sizi merak ediyorum nasılsın ya bak gerçekten merak ediyorum ama sahte bir iyiyim yazmayın lütfen hadi bak bekliyorum yazana kadar bıy bıy.

Bu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilfotoğraf her şeyi yansıtıyor
YanıtlaSilBencede
Sil