Merhabalar bugün ki konumuz kitaplar ve bu yayında bir blog yazarı da benle birlikte yazacak önce kendini tanıtsın bence. Merhaba öncelikle size kendini mi tanıyayım adım soyadım Gülnur KAÇALİN. Üniversite öğrencisiyim Finans-Bankacılık ve Sigortacılık bölümü okuyorum. 21 yaşında sizler gibi sıradan birisiyim. Kitapları çok seven lafın deyimiyle kitap kurdu birisiyim Yaşıma rağmen okudum kitap sayısı fazladır. Kitaplara olan merakım ortaokul yıllarında başlar. Yanımdan ayırmadım tek şey kitaplarımdır. Nereye gidersem gideyim en azından bir tane de olsa bir kitap bulundururum. Bazen insan gerçek Dünyadan soyutlanıp kendi dünyasına çekilmek ister. Ve ben bunu kitaplarla başarırım. Kendimden anlatacağım bu kadar. Kısa ve öz. Burada sizlere kitapların aslında hayatımızda ki önemi hakkında bahsetmek istiyorum. Kitaplar bence yeni bir Dünya keşfetmek gibi bir şeydir. Okudukça kendinizi geliştirir. Aynı zamanda da eğlenirsiniz. Bilgi alışverişi de sağlarsınız. Tarihimizi hayatımızı öğren...
merhabalar bugünkü konumuz ön yargı. Bana göre ön yargı insanın kendine yaptığı en büyük haksızlıktır. düşün sene birini tanımadan oradan buradan duyduğun yada sesinden görünüşünden oluşan ön yargı ile hayatının güzel bir parçası olabilecek birini tanımayı bile kendine izin vermiyorsun. Yazık gerçekten yazık. Sizin böyle yaklaşımınız oldu mu yada size böyle bir yaklaşım oldu mu. Bir yerde okumuştum ön yargı insanın kendine kullandığı en büyük silahtır diye. Çok mantıklı bir cümle peki siz o silahı kaç kere kullandınız. Aslında sizin siz üzerinizde hiç bir suçunuz yok çünkü öğretilmiş bir davranış bu. Örneğini atacağım linkin video kısmında daha iyi anlayacaksınız . Önyargı Nedir? Ayırımcılık Nedir? Aralarındaki Farklar Nelerdir? (braincenter.com.tr) . Bu yayını kısa tutucam çünkü yorum olarak devam etmek istiyorum karşılıklı sorulara cevap verelim diye iyi günler.