Tekrardan merhaba bugün sizlerle ne konuşacağımı gerçekten bilmeden yazıyorum ilk yayın o yüzden sizin istediğiniz bir yayın olamayacak çünkü daha hiç gören yok bu bloğu.
bu gün biraz hayata dair konuşalım. öncelikle hayat sizin için neye denilebilir? biliyorum zor bir soru bu yüzden bu sayfayı ben yönetiyorum siz zamanı olduğunu düşündüğünüzde yazacaksınız veya sadece kendinize cevap vereceksiniz. E tabi ki kendi sorumu cevaplayacağım size bu zor soruyu soruyorsam önce kendim cevaplamam lazım dimi. Hayat bence ne olduğunu bilmediğimiz bir zaman dilimi bu rahime düştüğümüz anda başlayan bir zaman dilimi. İçinde yönete bildiğimiz gibi asla yönetemediğimiz yerleri de var genellikle sorgulama aşamasında kendimizi kaybettiğimiz bir evre gibi çoğu zamanımızı bir doğrultu için heba ettiğimiz sonucuna değdi mi değdiyse ve pekte önemli değilmiş diye içten içe üzüntü duyduğumuz ve bazen de bu süreçte kaybettiğimiz bazı şeylerle çaresizce davam ettiğimiz bazılarımızın daha doğmadan tüm hayatının bir proje gibi düşünüldüğü yine bir o kadarımız da hiç hesapta yokken başkasının hayatında iyi yada kötü ihtimaller olarak başladığımız bu evrede kararlar seninmiş gibi gözüken yada tam tersi proje kişi olarak görünsek de kendini arama bulma dönemine girmişsek doğrultunun tersine seyir edip bir çok hayata acı tatlı ekşi ve hatta bol baharatlı gibi dokunuşlara neden ola biliyoruz. Bunların elimizde olan ve olmayan olarak ikiye ayrılır ki kimin ne nedenden ne yaptığını da o kişi hariç kimse bilmez hatta bazen kendimiz bile bilemeyiz tüm bu döngüyü yaşayanlar şanslımı değil mi bilinemez daha anne karnında yada çok kısa yaşamak yada uzun yaşamak insanın şansını belirleyemez bu duruma karşı çok kararsız bir tavrım var uzun lafın kısası benim için hayat bilinmezliğe giden yolun tüm evreleridir. peki sizin için ne ben burada sizin gibi bir kişiyim bir çok farkımız var kimin yok ki ben bu sorunun cevabını sizin tarafınızdan okumak isterim. yorumlara yazabilirsiniz. Yeni konular içinde fikirlerinizi söyleye bilirsiniz ister yorum olarak ister bana buradan ulaşa bilirsiniz adlı ana sayfada bulunan yerden de yaza bilirsiniz hatta sizin isteğiniz üzerine konuyu sizin cümlelerinizle paylaşabilir kendi düşüncemi de yorum olarak yazabilirim . Bir sonraki yayında görüşmek üzere kendinize inanarak sağlıcakla kalın.
benzetmeni sevdim
YanıtlaSil