Ana içeriğe atla

BEYAZ GÖMLEK

 Merhabalar bugün ki konumuz beyaz gömlek. Şimdi böyle bir başlıkta ne biliyim biraz açık uçlu soru gibi beyaz gömleğin nesini anlatacak diyebilirsiniz. Ben beyaz gömleğin toplumun koyduğu konumdan bahsedicem tabi ki size göre olan konumlarını da yorum olarak yazmanızı isterim am lütfen gömlek işte neyini büyütüyoruz gibi yorumlar yapmazsanız sevinirim. Bu konuyu geçen perşembe bu dönem ki son dersimde öğretmenimin üzerinde görüp istemeden beyaz gömleğin ne gibi kullanım alanları olduğunu düşündüm ve direk bir kağıt parçasına beyaz gömlek diye not aldım. Ben beyaz gömleği genelde özel bir gün olmasını istediğim günler giyerim tabi her özel olmasını istediğim günde değil de yada beyaz giyinmem gereken yerlerde filan giyerim mesela ilk koro ve solo gösterimde beyaz gömlek siyah pantolon yada siyah kalem etek giymemi zorunlu tutmuşlardı. Ebru sanatını ilk öğrenmeye gittiğimde de beyaz gömlekli bir kombin yapmıştım. gelelim toplumdaki yerine  beyaz gömleği hemen hemen her resmi bir işyerinde giymek tercih edilir. Örneğin  ben hep beyaz gömlekli savcı yargıç filan gördüm genelde meclistekiler filanda beyaz gömlek giyer sabah okula gitmek için minibüs beklediğim yerde görüyorum hep beyaz gömlekli kombinler giyiliyor mesela insan evlenirken de erkek olan genelde beyaz gömlek giyiyor hatta nikah memuru kız yada erkek fark etmez beyaz gömlek giyiyor. Peki neden bu kadar tercih ediliyor ne özelliği var. tamam yazın daha serin tutar güneş ışınlarını filan iter bundan diyicem e kışın niye giyiliyor ki. Şimdi birileri resmi giyecek ne yapalım der tamamda kardeşim neden resmi olan bu ki diyecektim ki bir internet sayfasını açıp okudum bu linki=> Geçmişten Günümüze Beyaz Gömlek - Allinwhite.net . Baya baya moda olduğu içinmiş ve öyle kalmış şaka gibi iyi ki o zamanın modası beyaz gömlekmiş ya saçma bir şey olsaydı gerçi o zamanda o normal gelirdi bize. Benim beyaz gömlekle ilgili sorularım tam olmasa da  bitti gibi sizin kafanızda bu konu ile ilgili ne düşünceler var yorumlara yazmayı unutmayın bıy bıy.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

NASILSIN?

 merhabalar bugün size nasılsın demek istiyorum ama samimi bir nasılsın diyorum gerçeklerini okumak okuduğum an sadece sana cevap yazmak istiyorum umurumdasın demenin başka bir yolu bu gibi geliyor bana. aslında bakarsanız çok saçma bir soru çünkü o kişi karşındaysa onun nasıl olduğunu görüyorsun direk sor sana " seni bu kadar mutlu eden şey ne" yada " seni üzen şey ne" gibi o anki ruh halini görüyor sonuçta ona göre bir soru sor sana . mesela ben bana nasılsın diyen kişi karşımdaysa nasılsam onun tersini derim çünkü dalga mı geçiyorlar ya görmüyor musunuz. ha o kişi bir yazışmada yada normal telefon görüşmesinde ise tamam çok mantıklı çünkü insanlar bazen nasıl olduğunu sesi yada yazdıklarında gösteremez birinin sorması lazımdır. bilmek isteyen için ben karmaşığım neden yada nasıl oldum bilmeden "ne yapacağım, ne karar vericem, verdiğim kararda ilerlerken yakınlarımdan aldığım tepkilerle afalladığım, kendimi ve hayatımı bilmem kaçıncı sorgulamamdayım, benim ga...

KİTAPLAR

Merhabalar bugün ki konumuz kitaplar ve bu yayında bir blog yazarı da benle birlikte yazacak önce kendini tanıtsın bence.  Merhaba öncelikle size kendini mi tanıyayım adım soyadım Gülnur KAÇALİN. Üniversite öğrencisiyim Finans-Bankacılık ve Sigortacılık bölümü okuyorum. 21 yaşında sizler gibi sıradan birisiyim. Kitapları çok seven lafın deyimiyle kitap kurdu birisiyim Yaşıma rağmen okudum kitap sayısı fazladır. Kitaplara olan merakım ortaokul yıllarında başlar. Yanımdan ayırmadım tek şey kitaplarımdır. Nereye gidersem gideyim en azından bir tane de olsa bir kitap bulundururum. Bazen insan gerçek Dünyadan soyutlanıp kendi dünyasına çekilmek ister. Ve ben bunu kitaplarla başarırım. Kendimden anlatacağım bu kadar. Kısa ve öz. Burada sizlere kitapların aslında hayatımızda ki önemi hakkında bahsetmek istiyorum. Kitaplar bence yeni bir Dünya keşfetmek gibi bir şeydir. Okudukça kendinizi geliştirir. Aynı zamanda da eğlenirsiniz. Bilgi alışverişi de sağlarsınız. Tarihimizi hayatımızı öğren...